Dator har kraschat :/

Nu sitter jag i skolan, har ingen lektion. Fast är ju tvungen att åka till skolan för det går inga andra bussar. Så blir det när man bor öde serrö :P
Tänkte läsa igenom min natur uppgift som jag ska ha förhör på sen.

Måste bara säga att min dator har kraschat :/ Så de går segt med bloggandet som ni ser ! Men ska försöka blogga ändå, och så skall jag få lagat min data :)

Man märker verkligen att man inte har något att göra på dagarna när inte datan fungerar, haha...
Vilket tyder på att jag sitter väldigt ofta framför datorn. Fast man är ju verkligen beroende av datorn !

I helgen fyllde Sandra 18år :) Såå det blev middag och mys, sedan drog vi på fest i Jörlanda. Så det var allt kul ! Dock var det väldigt jobbigt att ta sig dit och hem, för jag och Frida cycklade nämligen. En väg var nog 5 km, så 1 mil det var inte dåligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0