Kollar ni på The Hills?

Jag brukar kolla på The Hills när det går på tv. Vet dock alldrig när det kommer, men när det är på tv så kollar jag på det ! Tycker det är grymt bra, lika så The Laguna beach som jag jämt kollade på förr. Kollade på serien då Kristin Cavallari och Lauren Conrad var med ! Dem var nämligen bäst i den serien :)
Men nu går istället The Hills, som gått ett bra tag. Där Lauren Conrad är med. I serien jobbar hon inom mode, där det handlar om hennes liv, kompisar, killar och mode :)

Har ni inte sett det, borde ni kolla på det :)

Nu har jag även hört att det kanske kommer ut en långfilm med The Hills,
vet ni om det kommer att göra det?

Här är några bilder på söta Lauren Conrad


Bilder från The Hills



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0