Julmat och julspel

Efter jobbet åkte jag ner till torget med syrran, hon skulle fixa dem sista julklapparna. Jag hittade en mysdress som jag funderat på att köpa ett tag, som dessutom var på rea nu ;P Så det var bara till att köpa den ! 
Har precis ätit julmat och skall snart upp och spela julspelet, hoppas jag vinner en massa bra presenter.. Haha.. Nu går jag nämligen in i spelet för att vinna ;P 
Vi brukar nämligen alltid äta julmat och spela julspelet här hemma dagen innan julafton, sedan på julafton åker jag och syskonen hem till mamma, mormor och resten av familjen :) Där det blir ännu mer julmat och massa mys.
Vi hörs om en stund, då jag kommer att dokumentera om hur spelet gick ;)
Ha det fiint så länge !


Kommentarer
Postat av: Frida

Tänkte köpa en sån häromdagen men den fanns inte i grått.. så de sket sig ..



Du är toppen <3

2008-12-29 @ 22:08:04
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0