Plugg Plugg Plugg...

Har pluggat nästan hela dagen. Jag har massa plugg och prov jag skall göra nu sista veckan innan jullovet, minde kul ! Men nu har jag pluggat klart det viktigaste som jag ska vara klart med tills i mon, så nästa dag blir det annat plugg :/
Men det ska i allfall bli skönt med jullov om en vecka! Ska dock jobba en del, men skönt med lite pengar :) Desutom så trivs jag så bra på jobbet, så det kommer att bli skoj att jobba. Jag jobbar med funktions hindrade, både med dem yngre som går i skolan och dem äldre som bor på ett grupp boende. Så jag har två jobb nu för tillfället :) Men dem är underbara, blir alltid så glad när man jobbar :)
Mycket bloggande blir inte inte för min del, står rätt stilla på den fronten. Men har inte haft tid och ork till att blogga. Dessutom har jag alldrig något skoj/vettigt att skriva, då blir jag inte direkt happy till att skriva massa trista inlägg.
Så man kan vell säga att detta var ett av dem trista inläggen ;)
Men jag skall bättra mig, promis ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0