Branäs med Frida (L)

Under sportlovet skall jag åka till Branäs med min älskling Frida. Ska bli riktigt kul ! Har inte åkt skidor sen vi åkte till hovfjället i 9:an. Men vi får se hur det går, Hahaha... Skidor är la inte direkt min grej precis, men kul är det ! Har åkt skidor kanske 3ggr. Men man har ju alltid blivit uttvingad i svartabackarna, även fall man inte alltid är stadig på skidorna :O fattar inte hur jag klarat mig  hahah.. 
Men det ska bli roligt att åka iväg med dig Frida ! Fatta vad kul vi kommer att ha det :)
Många kort kommer det att bli ;)
Längar !!


Kommentarer
Postat av: Frida

Längtar tills vecka 7 såå ofantligt mkt.
Och jag har en hemlis till dig :)

2008-01-20 @ 18:12:06
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0