Fick bra grejer av mamma :)

I fredags åkte jag till mamma, skulle sova där. Det var allt trevligt ! Vi kollade på film och jag hjälpte henne att rensa hennes kläder och grejer. Hittade därför en massa bra som jag fick :P Hehe.. Fick den snygga tröjan på bilden ! 

Sedan var jag på stan och hittade ett snyggt pannband som jag ska ha när jag åker till Branäs :)  Längar verkligen tills vi skall åka till Branäs, kommer att bli så kul ! Men de är tråkigt för att jag och Frida kommer att vara borta över Linneas 18år dag :/ även Sussi kommer att vara borta, för att hon skall till Venezuela, den skiten :P Men vi får helt enkel fira den innan vi åker !! Hoppas den blir bra ändå :D


image13  image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0