Göra om i mitt rum :)

Tänkte göra om i mitt rum lite..
Men tänker fortsätta ha inredningen i svart, rött och grått.





Har en vit vägg, som jag inte riktigt vet hur jag ska snygga till. Funderar på att tapetsera om väggen i nån snygg enkel tapet, med svarta mönster. Men vad ska man göra på den vita borden? Den ser lite tråkig ut om den ska vara helt vit. Undra om det kan vara snyggt om man sätter dit den ljushållaren som finns på bilden nedan?

image2´   image5




Har alltid tyckt att det ser så mysigt ut med en säng med massa kuddar ! Vill Därför köpa snygga kuddar till min säng. Har fastnat för kuddarna från Grand design/ SVP Textil. Riktigt snygga ! 

image3




Jag har satt upp två tavlor på väggen som jag gjort själv för några veckor sen.

image4

Kommentarer
Postat av: Frida

Väldigt fint. :D
du skall få måla en till mig sen igen. :)

2008-01-19 @ 11:53:30
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0