Jobbat idag :/

Idag har jag jobbat hela dagen, eller nästan :P men i allfall...
Jag jobbar om Barnkonventionen, för att få Mvg i en kurs. Så har min lärare sagt innan att jag kunnde vara klar med den längre fram, men så har hon nu sagt till Frida att vi ska vara klara med den i mon :O Så har försökt bli klar med den uppgiften idag, men har inte hunnit göra klart den, så är det en grej jag inte heller fattar som jag inte kan göra :/ så är inte heller Frida hemma som jag kan fråga. För jag vet inte om dem sätter betyg i morgon, men det hoppas jag inte ! Så jag ska prata med läraren och kolla om jag kan få någon mer dag på mig att göra klart den. För jag vill ju inte mista ett Mvg :S

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är bara att ringa om du behöver fråga! Jag har varit hemma hela veckan nu serrö.. Har blivit en pluggis.. :P

2008-01-22 @ 23:29:34
URL: http://fridajivby.blogg.se
Postat av: Josef Borg ;)

Hahah men de är bra frida ;) ditt riktiga ja har kommit fram :D tack föresten för hjälpen ;)

2008-01-23 @ 23:36:59
URL: http://josefineborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0