Slingade Fridas hår

Efter att jag varit hos mamma åkte jag till Frida, när kom kom hem till Frida hade hon skurit sig i fingret :S det var jätte farligt "enligt Frida" haha nää skoj, men du var så söt när du hade skadat tummen :P
Sedan slingade jag håret på Frida, det blev mycket bra ! du passar så bra i ljust hår :)
Efter det åkte vi till Tjörn och kollade på film med Fredrik och Joakim, de va allt skoj :) Frida var då på topp, haha.. hon tyckte inte den första filmen va så bra som vi kollade på, men hon försökte lista ut vad som skulle hända fasten hon inte lyssnat  på filmen, och frågade oss om vi höll med henne, HAHAHA XD mycket skratt va den den dan iallfall !

men det roligaste den dagen var när jag och Frida satt på bussen ut till Tjörn, det satt en gubbe framför oss som helt plötsligt nös, och jag kan lova att vi flög en meter så rädda vi blev HAHAHA..
Sen när Frida skulle sätta på musiken så funkade det inte :O men hon försökte på många sett få igång musiken, hon tog ut sladden och satte in den. stängde av musiken och satten på den, men de funkadet inte. Men sen provade hon att höja musik, DÅÅ funkade den allt ! Hahahahahahha

Här slingas Fridas hår ! :)

image12

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett tips. höj musiken ;) de är alltid bra.. ;)

2008-01-28 @ 11:18:59
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0