Tavlan till Helena är klar.

Jag hade lovat Helena för ett bra tag sen att jag skulle måla en tavla till henne :P Hehe, men det hade inte riktigt bilvit av ! Men idag satte jag mig och målade den här nedanför. Nu får man hoppas på att hon tycker om den ! Haha :P

Igår åkte jag med Caroline hem till Daniel och grillade, kollade på film. De va mys :) När vi skulle åka hem idag, svängde vi in en snabbis till torget. Jag tänkte köpa ett par mörkblåa Chinos, men jag passar inte i sånna :/ Tråkigt för dem är verkligen skit snygga ! Så det fick bli ett par jeans istället :) Det var mycket behövligt kan jag säga. Så bild på dem kommer senare eller i mon :)


Kommentarer
Postat av: Frida

va fin tavlan blev :)

Va nice måste få se dina nya bralls snart då:)

Du har ju typ flera miljoner jeans/byxor. dem fyller ju en hel låda i din byrå:P hahaha

men jag förstår vad du menar;)

2008-07-07 @ 21:11:31
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den har jag placerat på ett bra ställe i mitt rum:D Tack<3

2009-01-11 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0