Billjetter till Karlstad

Idag skall jag göra ett nytt försök att köpa bussbiljetter till Karlstad, eftersom det inte gick att boka igenom internet eller telefon. Man var tvungen att ha ett viss kort där man fyller på penngar och det vill jag inte ha. Så jag skall åka in till stan och köpa biljetter, jobbig väg. Men skall samtidigt passa på att träffa mamma. Så jag skall bara göra i ordning mig och äta frukost, sen åker jag.

Ikväll skall jag åka och kolla på fotbolls match med Frida, Rönnäng/Skärhamn - Gilleby stala (Lagen kanske inte stavades rätt, haha) Kommer säker att bli sugen på att börja spela igen, som jag alltid blir när jag kollar på fotboll :)
kanske ses där ? :P

Kort inlägg :) Men ha en bra dag !


Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så kul i gbg sötnos:)

Hälsa din mamma, så ses vi sen..



love

2008-06-16 @ 12:50:36
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0