Dålig uppdatering !

Nu har min uppdatering varit väldigt dålig måste jag erkänna !
Men jag kan ju skylla en del på vädret, och så har jag vart rätt så upptagen den sista tiden.
Så nu tänkte jag ta och skriva i bloggen och kom på att jag kunnde lägga in bilderna från studenten. Men så kom jag på att jag lånade ut kameran till syrran idag, så bilderna från studenten kommer in i mon :)

Jag kollade precis på en film med Kristina, Ps: I love you. Gud så bra den va ! Den var både romatisk och sorglig. Ögonen var fyllda av tårar i hela filmen. Ni borde se den :) 

Nu ska jag sova (så här tidigt på en lördag, känns väldigt trist :O Men man får ha sådana dagar med )
Godnatt med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0