Long time ago <3

Biljetterna är köpta, på torsdag åker jag till Karlstad :D
Skall träffa Sofia, har inte träffats sen i vintras <3 Så det ska bli riktigt kul. Kommer att stanna där tills på måndag. Därför skall jag vara där över midsommar. Vi har tre val att göra på midsommar och jag får äran att välja vad vi ska göra, hahah ;) Känns himla hyggligt facktist !
Antingen är vi hos Sofias pappa och bjuder dit folk. Eller fest i väse och badar badtunna eller så åker vi till alster där det är fest i en stuga. Jag tror Sofia får väjla, känner dock inte så mycket folk där ;) Haha..
Men det kommer att bli kul :D  Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Frida

vara utan dig.... :O

2008-06-17 @ 14:41:18
URL: http://fridajivby.blogg.se/
Postat av: Frida

Förutom de så funderar jag på att jobba båda dagarna så cashen ramlar in :) Pusss

kommer sakna dig

2008-06-17 @ 15:55:04
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0