nytt projekt i rummet

Nu har jag börjat måla mönstrena på min vägg i rummet. Blir mycket bättre nu när jag målar för hand, trots att det tar sin lilla tid ! Jag tycker det är roligare att komma på och skapa egna grejer, även ifall jag kunnde ha köpt färdiga mönster att klistrafast på väggen, så är det roligare att göra själv. Hann göra tre blommor idag, så mer hinner jag inte idag för jag skall åka in till torget och ta en fika på expresso house med Frida :) Som jag inte träffat på flera dagar :O !!!
Men nu skall jag hoppa in i dushen, hörs sen !

Bild på mitt på böjade projekt -->

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Josefine



Det ser ut att bli väldigt fint tycker jag.



kram

Karin

2008-06-26 @ 12:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0