Shopping

Idag har jag vart inne i stan och shoppat med Frida :)
Denna gången köpte jag facktist det jag skulle köpa och inget mer ;) Bra gjort Josse :D Hehe

Vi köpte studentpresent till min bror, han kommer bli Glad :D Sedan köpte jag en klänning jag skall ha på studenten och på min avslutning. Hade kollat in den klänningen innan och trodde inte att den skulle finnas kvar. Men den gjorde den, blev så glad ! Köpte även ett par vita shorts som är mycket behövligt nu i sommar :)

Klänningen - 200 kr från Hm
Shortsen - 98 kr från Hm



 

Dessa skor köpte jag när jag var i Värmland. Dem kostade bara 50:- på skopunken. Blev super glad när jag gjorde detta fyndet ;) Snygga att ha till dem flesta outfiten.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0