Målar om i rummet :)

Har nästan målat klart mitt rum nu :) Min vägg skulle målas en gång till i mandel vit färg och det gjorde jag klart igår. Idag tänkte jag börja måla mönstrena som jag skall ha på den lilla väggen.
Jag hade gjort en egen mall, som såg ut så här -->
Men det gick inte vad jag hade tänkt mig, det kom färg där det inte skulle och blommorna blev inte alls fina. Så jag var tvungen att måla över blommorna till den vanliga färgen. Nu när det torkat skall jag istället skissa blommorna på väggen, (Då jag skall göra en ny mall att rita ifrån) Sedan skall jag måla för hand. Vilket kommer att bli rakare och snyggare. Förhoppningsvis !

Nu har jag nästan packat klart min resväska, för i morgon åker jag till Sofia som sagt :) Kommer att bli så skoj ! Kommer antagligen att blogga när jag är där, så ni får se lite bilder och vad vi kommer att göra :)

Dagens Outfit :


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0