Värmland

I helgen va jag uppe i Värmland, vid min systers pojkväns sommarstuga. De riktigt nice facktist ! Det var underbart väder hela helgen, så de fick bli sol och bad :) Och det bästa är att jag även vart i Norge ;)

Här kommer bilder från första dagen.
   

Bilder från andra dagen.

Vi skulle åka till en bil kyrkogård, men vi åkte lite fel så vi kom till Norge, Haha. Så nu har jag vart i Norge för första gången ;) Men sedan fick vi frågat efter vägen, då kom vi fram till slut. Det var facktist väldigt fräckt där. Det var en massa gamla bilar som stått där hur länge som helst. Men efter ett litet tag började vi tjejer tröttna, som inte var såå mycket bil intresserade. Sedan tog vi båten ut till en mysig ö. 

                 

Bilder från tredje dagen.

Vi åkte ut med båten hela dan, vilket var härligt :) Vi åkte ring efter båten, de va skit roligt !

  

Det roligaste under resan:

Caroline höll på att döda mig med fiske spöt, hon kastade kroken till andra sidan i stället för ut i vattnet, och där stod jag 4 centimeter från att få kroken på mig :O Hahah

Norrmän säger: postkasse till brevlåda. Hahah, fatta vad jag skrattade när jag hörde det.

Vi åkte lite fel och kom till Norge, Hahah.

Jag höll på att ramla i vattnet från båten, med frysboxen i handen. (Båten åkte ifrån mig, när jag skulle klättra upp på berget) Men frysboxen ramlade i :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0