Sommarlovet ?

VSka snart åka och träffa Susanna och Sandra. Vi måste söka penngar till vårat projektarbete till Kenya. Så nu får vi bara hoppas på att vi får penngar så att vi kan åka dit :) Det är riktigt jobbigt att söka pengar, det är så mycket små detaljer man skall ta reda på. Så har dem så mycket krav. Men vi får försöka få ihop allting så att vi kan skicka iväg det idag. Om vi kommer iväg så blir resan i januari - februari. Så det kommer att bli en riktig upplevelse om vi kommer iväg ! 

Jag har panik nu, jag vet inte vad jag ska göra på sommarlovet :O Alla mina vänner jobbar, men jag fick inget jobb :/ Jag har bara lite små jobb som att, klippa gräs och hjälpa en äldre med hennes trädgård och hus. Så de är vell inga direkt jobb att skryta över :P Men är ju något i allfall. Penngar har jag inte mycket nu, så jag kan ju inte åka iväg ! Förutom att jag skall åka och träffa Sofia och hon skall komma hit, så de längtar jag till :) Så jag får hitta på en massa små saker jag kan göra alldeles själv :( Okej jag överdriver lite nu kanske, dem kommer ju inte att jobba hela tiden :P Men det känns som det !
Men jag skall iallfall passa på att göra sånt som jag inte annars hinner med. Så har jag sagt till Frida att jag kommer att hänga på Willys hela tiden ;) Hahah.. Sedan åker ju jag till Turkiet i Augusti.
Nu kom jag på en grej jag ska göra, jag skall sätta mig och plugga teori och börja med att övningsköra mycket ! Måste komma igång med det nu :)
Har ni något roligt ni ska göra på sommarlovet?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0