Ont i armbågen :O

Väldigt onödig skoldag idag, eftersom vi bara hade 1 lektion. Vi kollade på Pretty Women och den har man ju inte sett innan ? :O Så jag förstod egentiligen inte varför jag gick dit, menmen..

Men det hände en rätt rolig grej facktist, Haha XD
Jag och Frida var hungriga och tyckte att vi skulle ta en pause från filmen och gå och äta. Men det ville inte någon annan i klassen, så då skulle vi få sitta där ännu en timma och vara hungriga. 
Vi båda blev smått förbannade för att vi inte fick gå och äta. Så jag skulle sätta mig ner på min stol igen, vilket även gick fort för att jag var arg. Men det jag märker när jag satte mig ner var att min stol stod inte kvar, för Frida hade flyttat på min stol (hon trodde att jag skulle gå ut, så hon flyttade stolen åt mig) så jag dunka rakt ner i golvet och slår armbågen i elementet och huvudet rakt i väggen. Gjorde smått ont kan jag säga ! Men shiit vad vi skrattade Hahah.. 

PS. Jag och Frida sket sedan i filmen och gick och åt, så dem andra fick kolla klart på filmer eftersom dem hade sååå brottom.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sötnos, jag är verkligen ledsen för att jag gjorde så du ramlade. blev helt chockad när du satte dig ner. Men inte för att var taskig, vi fick ju något att skratta åt sen.. FÖr vi var ju sura..;)



Du är bäst, tycker om dig så fruktansvärt mycket. Du är allt för mig,

Utan dig så är det ingen Frida.

Jag klarar mig verkligen inte utan dig, du är en del av mig.

2008-06-10 @ 23:59:08
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0