Andra dagen på Praktiken

Idag var det andra dagen på min praktik. Jag jobbar på ett gruppboende för fuktionshindrade, trivs jätte bra ! Dem är så söta och goa :) Dem på min avdelning är hyffsar gamla och det är ganska lungt på dagarna. Men man har ändå en del att göra !
Trivs även jätte bra bland personalen. Kommer bra överens med dem och känner mig redan som jag varit där flera dagar :) Våran praktik är i 9 veckor och arbeter tis-tors.
Kommer även att jobba några kvällar, och då måste jag cyckla en bra bit. Kanske man börjar träna lite nu då ;) Hehe..

Efter praktiken var jag på torget och köpte en svart kofta från Gina Tricot, som var ett bra kap ! Hade nämligen ingen svart kofta, så nu har jag det :)



Såg också en snygg Sjal som var blå/guldig och vit/guldig. Skall nämligen köpa en snygg sjal som passar min vårjacka. Men kunnde inte bestämma mig om jag skulle köpa någon av dem !
Skall nog titta vidare ifall jag ser någon snyggare.

Just det ja, har facktist äntligen framkallat kort på mig och mina kompisar, under gymnasie tiden som gått :) Många roliga kort ! Blev en del kan ja säga :P
Så tiden framöver kommer bli att fixa och pyssla med albumet.
Än så länge ser framsidan ut så här, jag skall även klistra fast en svartvit bild längst ner på höger sidan, vid den vita delen.



Nu skall jag gå och duscha, sedan göra en kopp te eller kaffe (har facktist inte bestämmt mig än :P) och kolla på room service :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0