Dagens köp !

Känns verkligen inte som det är Mars och snart April ! Det är ju sjukt mycket snö ute. Kunnde det inte vart snö i December, då det ska vara snö? Nu skall ju våren komma. YeYe.. nu får vi bara hoppas på att det blir en bra sommar :P



Sitter hemma hos mamma nu, Skall antagligen iväg och kolla på grannens nya lägenhet snart.
Var inne i stan en stund förut och shoppade loss på Gina Tricot :P
Behövde ett par nya leggins, i och med att dem JÄMT går sönder ! Ni vet vell hur det är? Sedan köpte jag ett längre linne som jag kunnde ha under klänningarna. Hittade också en snygg korallrött linne, tänkte köpa mer färglada kläder nu till våren. Har nästan bara använt svara och dystra färger nu i vinter.

  

image98


Kommentarer
Postat av: Frida

sedär jag ett vitt linne :) Ååå nya leggings :) behöver jag också köpa. skall ju snart upp till stockholm så skall antagligen kolla där...
:)

VA fina kläder du hade köpt :)
Kramar

2008-03-25 @ 22:29:42
URL: http://fridajivby.blogg.se
Postat av: Josefine

Tack så mycket :) Åhh just de ja, du ska ju upp dit ! Shit vad skoj :)

2008-03-26 @ 09:05:35
URL: http://josefineborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0