Falkenberg till Helgen :)

Just nu håller jag på och packar, för i morgon åker jag till Falkenberg och skall träffa Jennie och Gisela ! :)
Kommer bli riktigt roligt, har inte träffat er på jätte länge. Vilket är väldigt synd :/
 Typiskt så har jag blivit förkyld, så jag känner mig seg och hängig. Så får bara hoppas att jag mår bättre i mon.

Imorgon har jag bild och form, det bästa på veckan :D Nu håller vi nämligen på med glas, vilket är riktigt kul ! Har hittils gjort en skål och en ring. Förra lektionen brännde vi dem och har inte fått se resultatet än, så det ska jag få se i mon. Så man får hoppas på det bästa ! hehe.. men tror dem kommer bli bra :)

Bild på gårdagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0