Lagade mat idag

Idag lagade mat, fläckkotlett och potatis med sås. Fast måste erkänna att jag är sämst på att laga mat.. Haha

Jag skulle börja med kotletterna, fast dem var frysta. Men jag slängde på dem på stekpannan ändå. Sen kommer Daniel och klagar över att jag steker dem frysta, Hahaha..
Fast Tobbe var inte så duktig han heller, han skulle kolla om köttet var klart. Då tar han en liten "pinne" och skall kolla om köttet är klart. Hahaha..


Tycker inte heller att det är kul, så jag brukar alldrig laga mat. Men idag var jag tvungen, för det vara bara jag och bröderna hemma. Men maten blev lyckad till slut. Fick ju hjälp av Tobias och Daniel. Fast av dem blev jag bara mobbad av haha..

  
Daniel och Tobbe 

Sedan var jag ute och gick. Det var härligt. Men kallt ! 
Måste erkänna att jag är dålig på att träna. Försöker därför ut och gå ibland,
skall även börja cyckla till praktiken. 

Sedan blir det antagligen att börja dansa till sommaren igen ! 
Gick nämligen mtv-grinding innan, men hade tänkt börja i street dance denna gången. 

Ha en fortsatt bra dag ! 
Kramar Josefine
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0