Missar Gossip Girls !!

Är så jävla arg just nu, för att jag inte kan kolla på Gossip Girl !
Jag vet att jag är besatt av den serien, men när jag väl följer ett program då ska de alltid förstöras så jag inte får kolla på det.
Bara för att Kristina och Glenn ska kolla på andra avenyn, då måste jag kolla på Daniels rum, men då får jag fan inte igång ljudet ! Fatta att man blir trött. 
Såå självklart måste dem kolla på andra avenyn då !  
Om de inte funkar nästa vecka då lovar jag, då flyttar jag hem till Frida på tisdagar ! :P haha..
Frida du har tyvärr inget val..

Jag lovar när det gäller tv program som jag förälskat mig i, då går det inte att tjaffsa med mig !
JAG SKA SE PÅ DET !

menmen vad finns det attt göra..
VÄRLDEN GÅR UNDER


image49


Kommentarer
Postat av: Frida

haha, de är lungt, du är välkomen hit på Tisdagar, vilka dagar som helst..:)
ÄLskar dig

2008-03-05 @ 09:06:39
URL: http://fridajivby.blogg.se
Postat av: Josefine

Haha tack, det känns bra :D Älskar dig med och det vet du !

2008-03-05 @ 10:54:55
URL: http://josefineborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0