Mitt fotoalbum

Mina kort som jag hade framkallat, kom på posten idag. Så nu har jag suttit ett par timmar och fixat med Albumet :) Hur kul som helst !
Fast dem flesta partybilderna, kommer mot slutet. Dem är ju roligast :P

Frida Linnea Helena Sandra Susanna, alltid kommer det att vara vi ! Har alltid kul ihop, spelar ingen roll vad för sjuka grejer vi kommer på !
Vi är ju klart kändast i matsalen, när vi sitter och as garvar HAHA...
Det goaste med oss, är att vi bryr oss inte om vad andra tänker om oss, vi är oss själva till hundra !
Ni är bäst glöm inte det, Love Yaaa <3



    

Kommentarer
Postat av: Frida

Nawww va fina sötnos :) Jaa det stämmer sååå bra :)
Love

2008-03-26 @ 23:49:13
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0