Skridskor med skolan

Idag åkte vi skridskor med klassen.
Det blev nån timmers letande igår efter ett par skridskor, sedan hittade jag ett par som var stenåldersgamla. Hahah inte så snygga ! Men va ju tvungen att ha några. 
Sedan kom vi till ishallen, och det är verkligen jobbigt att knyta skridskor. Så jag tog i med all kraft för att dra åt snöret, trofan att skridskorna går sönder då ! Blev så arg så jag slängde skridskorna och gick ! HAHAHA.. men skrattade så jag grät gjorde jag också !  
Fast fick låna ett par hockeskridskor av skolan, så jag åkte runt där med mina hockeyskor,klänning och leggins :P haha..
Men jag och Frida hade ju bäst balans *host*

Dagens outfit:
1. Svart kofta, från rut med flera
2. Svartklänning, från Gina tricot
3. Jordbuggshalsband, Från guldfynd
4. Gråa leggins, från JC
5. Svarta stövlar, från Belle

  


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det är han :D hihi

sånt där halsband har jag också, fast svart :) älskar det, så himla fint :D

2008-03-23 @ 20:57:55
URL: http://maddedahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0