Spadag med Frida :)

Gårdagen började med att jag, Frida och systern åkte in till torget. Vi kollade runt i affärerna och sedan fikade vi på expresso house, älskar deras kaffelatte vanilj !
Sedan kom Carro, Emelie och Emil dit, det var mysigt :)

  

Sedan åkte jag och Frida hem till henne, skulle ha spa dag. Vilket jag kan rekomendera för er.
Hur mysigt som helst, och det borde man unna sig med fler gånger !
 
  

1. Först fyllde vi upp vattnet och hällde i Badeöl med lavendel.
2. Vi började med att smörja in ansiktet med peeling från Biotherm, som fick sitta på i bara någon sekund. 
3. Sedan tvättade vi rent ansiktet och satte oss i badet.
4. Medans vi badade, tog vi på oss en ansiktskräm från Nivea som skulle sitta kvar i 5-10 min.

  

Vi tänkte även fixa naglarna, vilket vi tyvärr inte hann göra.

Hur brukar ni göra, när ni har spadagar ?
Kul att få höra på andras ideer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0