Vår/sommar kläder, vill ha !

image42

Idag har jag varit hemma från skolan.
Är förkyld och kännde mig hängig i morse. Så idag har jag kollat på film och sovit.
Var inne på HMs hemsida förut och hittade dessa snygga kläder.

1. En rosa snygg kort ärmand tröja. Tyckte om den rosa färgen och mönstrena. Kostar 149kr

2. Ett vitt enkelt linne. Detta plagg är ett måste av mina vår/sommar klädköp ! Har inget vitt linne tyvärr. Snyggt till sin bruna hy till sommar. Kostar 59.50kr

3. Denna kappan är skti snygg ! Blev kär direkt jag såg den. Beige är en snygg vårfärg, gillade även när den var kortärmad. Kommer förmodligen hänga bland mina jackor till våren. :) Kostar 398kr
Me like !

4. Guldigt hjärthalsband. Kan inte säga om jag gillar silver eller guld bäst. Guldigt föredrar jag till korta/långa halsband och silvrigt till enkla ringar. Det beror också på vad jag har för kläder till. Kostar 29.50kr 

5. Randigt är snyggt ! Gillade färgerna och är snygg till ett par mörka jeans. Var också väligt billigt, då båda tröjorna kostar 98kr

6. Stora linnen/tröjor har varit mitt favorit plagg ett tag nu, vilket det kommer att forstätta vara under våren och sommaren. Detta linnet hoppas jag ska finnas i min garderob ! Kostar 198kr

7. Gillar den marinblåa färgen på tröjan. En härligt tunn tröja. Guld och marinblå passar väldigt bra ihop.
Kostar 198kr

8. Svarta shorts som man kan ha en slappis dag på stranden, eller till en snygg outfitt på kvällarna. Ett par shorts passar lika bra till ett par höga/låga skor. Kostar 98kr 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0