Ångrar ni något ni gjort?

Har ni verkligen ångrat något ni har gjort eller gått miste om?
Det har jag gjort ! SantSant, men jag tänker inte säga här i bloggen om vad det är. Trots att detta är ett bra tag sen, kan jag inte glömma det :S Detta problem är typiskt mig, jag är alltid blind när tillfället väl gäller ! Jag kommer alltid på att jag gjort ett misstag, när det väl är försent. 
Har gjort många misstag tyvärr, men detta känns verkligen som ett MISSTAG. Jag kan säga att Frida vet mycket väl vad jag pratar om :P 
Okej nu har vi ändå kommit såpas långt ,så ni kanske fattar att detta handlar om en kille ? Vilket de gör.
Jag kan säga en sak, han hade banne med NÄSTAN allt :O (Jag är en väldigt kräsen person av mig :S) Han var facktist speciell om jag tänker efter. Så Aaa vad gör man, spelar ett pucko som inte är intresserad. Ska jag vara ärlig, så har jag ångrat detta ett jävla bra tag nu. Detta hindrar dock inte mig att leva vidare som en lycklig singel :P Men ville bara tala om att jag gjort ett stort misstag. Som säker många av er där ute med gjort.
Men som sagt man lär sig av sina misstag :)


image195


Kommentarer
Postat av: Frida

Du är inte ensam om att göra misstag gumman. Har gjort massvis av misstag jag med och det vet du mycket väl :)
Å om du behöver prata mer så är det bara att prata me mig :)

Kärlek

2008-05-08 @ 20:33:27
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0