Balen i 3:an

image193

Har redan bestämmt hur min balklänning samt outfit ska se ut på min bal i 3:an :)
Trors att det är 1år kvar tills dess, men man skall ju alltid vara i god tid ! hehe..
Har facktist drömt om den dagen sedan jag var en liten flicka, så den kommer bli perfekt !
Nu när jag också har tyget till klänningen på bilden :) Fast kommer dock vänta med att sy upp den, tils det närmar sig balen. Jag kanske kommer jag gå upp några kilon :P vilket man inte får hoppas på ! :P

Jag har nog alltid älskat klänningar. När jag var lite skulle jag bara ha klänningar på mig, mamma fick alldrig välja kläder till mig, utan de skulle jag göra själv :) Och jag lovar, de kunnde vara alla möjliga färger och mönster som inte alls passade ihop. Men jag skulle promt ha på mig det. Så mamma var tvungen att ta med sig extra kläder till dagis, haha
Och då kanske man tänker en söt liten flicka med klänning, men nää ! En riktigt lortgris var jag med :P På nästan vart ända kort jag har när jag var liten, har jag smuts och mat på kläderna, jord runt munnen. Fast det är jag facktist än idag :S Hahaha.. jag är bäst på att få smuts på mina kläder, fattar inte hur jag bär mig åt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0