Forfarande inget sommarjobb

Nu känner man verkligen att sommaren är här :) Det är underbart !
Därför har jag passat på och vart ute och solat. Sedan när jag inte orkade sitta stilla, hjälpte jag Kristina att olja våran altan. Så nytta har jag även gjort idag !
Men mitt rum ser dock ut som ett bombnedslag, men kännde inte för att städa nu när de är så finns väder ute.



Har precis pratat med Sandra, båda vi har inget sommarjobb. Jag vill verkligen ha det, men så svårt att få det när man inte fyllt 18år än. Men så hade hon läst i tidningen att dem sökte sommar arbetare på rhenberg järn, så vi ska söka dit, och kolla om vi får jobb där :) Så jag får sätta mig och skriva CV i mon.

Nu är det facktst inte långt kvar tills sommarlovet ! Det ska blir härligt, då ska Sofia komma hit och sen ska jag hem till henne i Karlstad. Va ett tag sen jag träffade henne så de ksa bli kul :) Saknat dig gumman !
Sedan åker vi till Turiket, riktigt nice ska det bli :D
Så får vi även hoppas på att jag får jobb !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0