Helgens händelser

Hallå alla :)
Hoppas ni har haft en bra helg.


Fredagen slutade med ett stort skrapsår på benet. Jag och Frida bestämmde oss nämligen för att ut och åka inlines, vi hade sett L åka inlines och blev sugna på att också göra det. Början gick ju bra, lite vingligt bara, var ju några år sedan vi åkte det :P
Sedan kommer vi till en backe och där skall Frida dra ut mig, fast jag var lite tveksam i börjat. Men dum som jag är så skall jag alltid gå ut till 100 första gångerna. och jag kom i en jävla fart, FRIDA JAG KAN INTE STANNA !
Hahaha..
jag trodde det bara var asfallt på vägen, men såg sedan att de kom en grusväg och jag flyger i väg och skrapar upp benet, det första jag sa till Frida som stod och as garvade, MINA LEGGINS GICK SÖNDER !
Hahaha..
resten av dagen fick bli en lugn fredag, efter som jag inte ens kunnde sitta riktigt för jag hadå så J*VLA ont.

I lördags åkte jag på kalas hos mormor, för T fyllde år. Efter kalaset fick de bli en snabbis hemma, sedan begav jag mig till Frida igen.
Vi gjorde ordnig oss och tog cycklarna till torget, sedan kom Brosan och hämtade mig och Frida, han körde ut hos till häggvalledam, där vi skulle träffa Simon, Palm och Patrick. Vi åkte på fest i Myggenäs, vilket var riktigt kul facktist :D Mycket skratt den kvällen ! Haha..

IDAG SKALL JAG STÄDA MITT RUM OCH ÄVEN HUSET, FÖR I MON KOMMER NÄMLIGEN K OCH G HEM FRÅN THAILAND. VI MÅLAR ÄVEN HUSET SOM KOMMER TT BLI EN ÖVERASKNING FÖR K NÄR HON KOMMER HEM. EFTERSOM HON FYLLT ÅR NYSS.

Vi har har också en liten goo 3årig kille här hemma, som ville hjälpa till att måla huset. Så igår såg vi han med händerna fulla av målarfärg, då hade han målat på platstolarna och ett fönster med händena, Hahah..
Han är la goo den :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0