K och G hemma från Thailand :)

Nu har K och G kommit hem från Thailand. De va kul, va ju ett tag sedan man såg dem :)
Det har ju också varit skönt att vara hemma själva ett tag.
Dem var bruna och fina ! Vill också vara solbrun :) Men inte långt kvar till sommaren nu, NICE !
Vi har precis ätit tårta och fikat, för K har nämligen nyss fyllt år, så de va gott :D

Nu skall jag snart iväg och klippa gräsmatta,
Har man inget annat jobb, så får man ta det som finns.. som jag sa till S :P Dock försökte jag byta till mig hans jobb, men det gick så bra tyvärr ! HAHA
Men det är facktist helt Ok ! Fast man vill ju ha ett riktigt jobb, men svårt att få eftersom jag inte fyllt 18år än :/ Jag hoppas verkligen att jag kommer att få ett sommarjobb !

Men nu ska jag gå upp och kolla vad K och G har köpt i Thailand :D För deras väskor kom nä'mligen precis, dem lämnades nämligen kvar i Amsterdam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0