Presenter från Thailand

Har vart iväg och SKULLE klippa gräsmattan, men näää idag strejkade gräsklipparen ! Aahhh blir så trött på sånt, den brukar vara riktigt seg annars med, brukar få stå ett bra tag innan jag får i gång gräsklipparen. Men idag stod jag stod RIKTIGT LÄNGE, men näänäää den skulle inte gå igång. Så jag får åka tillbaka i mon och kolla om den vill sammarbeta då !

JaJa.. slut prat om gräsklipparen :P
Var uppe förut och kolla vad K och G hade köpt som jag nämde i förra inlägget. Massa fina grejer hade dem köpt :) Det bästa dem köpte kommer sist, Gaahhh vad glad jag blev :D Men det får ni se snart.




Först fick små tjejerna och A två presenter, ett par Klackskor och ett tjusigt "paraply" Gud så söta dem var när dem trampade runt i sina små klackskor och "paraplyet" i handen !! HiHiHi

  

Dem hade även köpt skor till mig och syrran, jätte söta skor !
Den första bilden, har jag redan packsat skorna till vänster, Hehe.. De är sådana skor som jag velat ha, man snörar dem en bit upp på benet. Snygga till sommaren !

   

Även ett par shorts och två korta sjalar. NiceNice.. sådana short hade dem en del i Thailand när jag vara där, köpte ett par vita,rutiga när jag var där :) Snygga och sköna !

  

Sedan kommer vi till det BÄSTA ! :) :)
Tyg till min Balklänning :D Kommer att bli kanon ! Skall lämna in tyget till en skräddare som får sy upp den.
Ser ni bilden som är bredvid tyget, så skall min balklänning se ut :) Underbart !

 






Kommentarer
Postat av: Frida

Fina :)

ååå va snällt att ha köpt balgrej :) nicE:D

Kärlek

2008-05-06 @ 22:36:47
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0