Sommar väder idag :)

Har precis varit och klippt gräset hos L nyss. Idag var inte gräsklipparen så krånglig, fick igång den med en gång. För att jag hade vart så duktig, fick jag nybakad rabarberpaj, de va gott :)
L brukar nämligen alltid bjuda mig på fika när jag är där och klipper.  Hon fyller föresten år idag med, Grattis !

Snart skall jag sätta mig på cyckeln och åka till praktiken. Vi skall göra två uppgifter när vi är ute på praktik. Den ena uppgiften hade jag tänkt att baka bröd med någon av dem. Sedan hade jag även tänkt gå ner till havet och plocka lite snäckor, pinnar (sånt som finns vid havet) och så skall någon/några få först måla fina blåa färger på ett tjockare papper, sedan skall dem limma fast havets fynd ! Kommer nog bli bra tror jag :)

Den här snygga hängamattan köpte vi i familjen till K nu när hon fyllde år :) Så nu kan man ligga och slappa i den underdagarna. Härligt !

image191

Dagens Outfit:

    


Kommentarer
Postat av: Frida

Fint de blev me dem shortsen som du snackade om:)

Kärlek

2008-05-06 @ 22:36:06
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0