Dagens Shopping

Har vart inne en sväng i Gbg och shoppade med Frida, de va allt trevligt ! Fast vi fick stressa lite, för vi hade inte mycket tid på oss innan affärerna stängde. Vi hade ju så många affärer vi ville gå in i :)
Tänkte köpt en klänning på rut mfl men den satt inte så snygg på som jag trodde, så jag får se om jag hittar nån annan fin klänning :) Men köpte i allfall en bikini överdel från HM. Nu fattas bara underdelen, funderar på att köpa en rosa underdel, skulle vara snyggt till den bruna överdelen :)



Eftersom vi hade så stressig han inte jag och Frida ta en fika, vilket hade vart mysigt. För vi har alltid så mycket att prata om :) Dagens skämt tillbringade vi på bussen hem, vilket resulterar att vi var väldigt trötta idag :P Men kul hade vi !

Inatt kommer min syster hem ifrån Grekland, Wiihuuiii ! Har verkligen saknat henne <3
hon har vart borta 2 veckor i från mig, alldeles för länge ! Hehe..
Jag sa åt henne att hon skulle väcka mig i natt när hon kommer hem. Får se om hon gör det, eller om hon kommer att ha alldeles för dåligt samvete ;)






Kommentarer
Postat av: Frida

hahah aa de har vi ...

va va de för skämt vi drog på hemvägen ? jag kommer inte ihåg de, men jag kommer ihåg att vi skrattade:D hahaha



Det var jätte mysigt i stan med dig :) de är de alltid



kärlek

2008-05-16 @ 07:28:04
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0