Fika med Frida :)

Idag slutade jag skolan kl 13:00, så jag åkte in till torget med Frida, så vi kollade efter klänning tills 3:ornas student, fast hittade dock ingen. Men vi skall åka in till Göteborg på måndag och shoppa med skolan, så tänkte kolla då ;)

Sedan satte oss på expresso house och fikade. Denna gången provade jag facktist en Frapino med chokladsmak, himmla god är den ! Brukar annars alltid ta en Kaffelatte vanilj. Jag fikade även där igår med Frida och skulle ta en Frapino, men då var den slut, så de fick bli en latte. Men nu till sommaren när de börjar bli varm, kommer jag nog mest att dricka Frapino :) 

   

Idag har det varit underbart väder, så jag har legat ute och solat.
Jag somnade i solstolen och låg där och och sov en halv timme, hur underbart som helst !
Imorgon ska jag hem till Frida och då blir de mer sola :) För vi slutar kl 11:45 i morgon, gött !


Kommentarer
Postat av: Frida

De va jätte mysigt..

Å jag har saknat dig jätte mycket nu när du har varit borta.

glad att du är hemma igen.





Kärlek <3

2008-06-01 @ 20:27:50
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0