Stan med Frida :)

Igår åkte jag och Frida in till stan, vi skulle klippa oss och köpa present till en kompis.
Men först åkte vi med Fridas mamma till hennes jobb och åt frukost, mycket god frukost ;)
Sedan bar det av till frisören. Vi klippte oss på en frisörskola vid grönsakstorget, det var facktist bra där. Skulle facktist kunna tänka mig att klippa mig där igen, och att det bara kostade 100kr !
Skulle jobba sedan vid klockan 3, så de fick bli en snabbis i affärerna också.

* Vi handlade present till Linn.
* Jag köpte bikini underdel från HM, till min bruna trekants överdel.

 

Den här snygga jackan hittade jag från BikBok ! Skit snygg ;)
Tyvärr köpte jag den inte, har inte penngar till det just nu :/
Men kanske blir nästa månadens kap ?

   

Kommentarer
Postat av: Frida

Fina :) Mysigt i stan me dig.. <3

2008-05-22 @ 22:35:59
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0