Dagens lyx ;)

   

Jag gillar facktist fredagar i skolan, de är en så go dag. Men de bästa av dagen är att vi har 4 timmat bild och form och det är hur kul som helst :) Så idag hade vi även orientering på gympan och det är facktist kul. Så de va en nice dag.

Orkade inte åke den långa sträckan idag med bussen, så jag åkte till skolan tidigare, så va i skolan 7.50 så jag satte mig vid busshållplatsen och väntade på Frida som skulle kolla 8.05. Under tiden jag satt där och väntade så jag den här

snyggingen ;) --->  Mycket intressant för Josse som inte hade något att göra !

Idag på bild och form kursen skulle jag och Sussi lyxa till det lite, fast dem andra i bildklassen och läraren skrattade bara åt oss.. Haha
Dagen var nämligen uppladdad med Tee, Honung, cappucino oxh självklart en visp till cappucinon ;) HaHa



Kommentarer
Postat av: Frida

Naturblogg...:D Hahaha

2008-05-19 @ 23:04:41
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0