Valborg

Nu sitter jag hemma hos Frida, hon har presis hoppat in i duschen. Så jag sitter och lyssnar på musik, skriver i bloggen som jag inte gjort på ett tag, dåligt !
Sedan skall vi vidare hem till mig, får se om vi skall festa idag med, eller om de blir till att bara ta de lungt. Daniel är så snäll och skall komma och köra hem oss :)

Misstaget Frida presis gjorde var att hon ställde tuggummi bruken presis jämte mig, vi får se om hon märker att en massa är borta, Haha 

Gårdagens Valborgsmäsafton blev helt lyckad ! Vi åkte hem till Jenny några tjejkompisar, drack och spelade kort och tjöta, jätte mysigt !

  

Sedan tänkte vi åkt på fest i svartedalen, fast vi hittade ingen skjuts så vi stannade kvar hemma hos Jennny. På väg hem till Frida hittade jag Frida och Jenny en very nice cyckel ! Så jag bestämmde mig för att testa den, HAHA

 

När jag och Frida var på väg hem från bussen träffade vi hennes grannar, så vi snackade och pratade med dem en bra stund, dem frågade nog 18 ggr vart vi skulle Haha.. men dem hade en del att berätta :P
När vi väl kom hem till Frida bestämmde jag mig för att kolla på en skräck film Children in the corner, Frida soomnade dock ganska fort, så jag kollade klart på den själv :P Men den var facktist bra.

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var verkligen jätte mysigt, kul att vara me er igår:D Får vi göra om..

Pusss

2008-05-01 @ 17:18:12
URL: http://fridajivby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0