Tillbaka i bloggvärlden ? :)

Blev just sugen på att skriva i min lilla blogg:) Kanske kommer igång igen, vem vet ?
Det har facktist hänt en del sedan jag skrev sist. Turkiet resan är över, skolan har börjar, jag har börjat övningsköra på körskolan, Frida fyller 18 på lördag och jag är allmänt glad :)
Dock inte lika glad nu när skolan har börjat, väldigt väldigt segt och tråkigt måste jag säga ! Men det är ju bara ett år kvar, sedan gör jag vad jag vill :) Blir antaligen till att ut och resa, kanske AuPair.
YeeaahYeeaah ... har inte så mycket mer att säga :P
Vi får se hur min bloggande bli framöver.

Bjuder på en snyggbild, Turkiet gänget !
Yeeaah I Like <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0