dagen :)

Hallå Hallå :)
Nu ligger jag hemma själv och är sjuk :( Mindre kul !
Jag vaknade kl:8:00 idag, brukar alldrig vakna så tidigt. Jag är en sov människa :P Så nu har jag inte kunnat somna om. Fast jag mår lite bättre än vad jag gjorde igår så det är ju bra det. Tjejkompisar va hemma hos mig igår, vilke var väldigt mysigt :) Vi gjorde tacos och kollade på film.
Nu väntar jag bara på att Frida skall komma hit, så vi kan åka till Länsmansgården och kolla på fotbollsmatch. Jag pallar verkligen inte att bara ligga hemma, då blir man ju sjukare bara av det :O Sen får jag hoppas på att jag mår bra i kväll, så att jag orkar gå på fest ! Vad ska ni hitta på idag ?
YehYeh nu kom jag inte på så mycket mer att skriva. ha en bra dag :)  



Kommentarer
Postat av: Carro VIBED

vilken fin blogg.



hade prao idag. själv?

2008-10-20 @ 18:11:35
URL: http://vibed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0