Vill ha förändrig

Nu har jag verkligen tröttnat på att vara ljushårig, Usshh Usshh !
Jag skulle vilja vara sådär naturligt brunhårig, blir så mycket enklare att färga håret då. Mitt hår är så ljust som det kan bli, det tråkiga med det är att det vär väldigt svårt att ändra hårfärg. Älskar verkligen Lauren Conrads hår (de två sista bilderna) Även dem andra har riktigt snyggt hår+hårfärg. Fast som te.x den första bilden på Jessica simpson, så brun skulle jag nog inte passa i tyvärr :/ Då skulle jag få sola mycket solarium :P


    

Men jag skall facktist lägga en massa bruna slingor i mitt hår. Vilket kommer att få bli nästa månad, när jag fått penngar :) Jag tror facktist att det kommer att bli riktigt nice!
Vill ha ungefär den färgen som Jessica Alba har på bilden nedan. Ska börja med lite ljusare brunfärg, kanske blir mörkare gången där på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0