Helgen :)

Nu har jag äntligen vart oc.h köpt min klädhängare på IKEA, som jag tänkt att köpa flera gånger. Men när jag kommit dit så har den vart slut. Eller när den har kommit in på lager så har jag inte haft tid att åka dit. Men nu står den plaserad i mitt rum :) Är nöjd med mitt köp. Trots mitt lilla rum, så står den ganska bra här inne. Satte upp den igår och nu är kläderna och skorna på plats!



I helgen har jag vart hemma hos Susanna som fyllt 19 :) Sedan blev det utgång, till hamnkrogen som alltid. I lördags åkte jag med Fridas familj till Klädesholmen, sola och badade. Sedan jobbade jag lördags natt. Att jobba natten är verkligen inte min grej, tycker det är rätt trist för man har inte alls mycket att göra. Blir väldigt lätt uttråkad.
Igår kom Richard hem till mig. Det var ganska trist väder men vi bestämde oss iallfall för att ut och plocka svamp när det små regnade och oskade :P Haha.. Vi hittade iallfall en del svamp som vi stekte och la på Richards macka, jag tycker inte om svamp så jag nöjde mig med godiset ;) Idag tog vi även en trip till Göteborg och kollade i några affärer.

<3


Kommentarer
Postat av: Frida

Nu får de bli skärpning.. du satt vid datorn men inget bloggandet.. ge dig.

2009-08-30 @ 21:53:38
URL: http://fridajivby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0