Shopping på mellandags rean

Den här veckan har jag jobbat, och vart inne i stan på mellandags rean. Hittade en del bra saker :) Dock var bara halsbanden och parfymen på rea, men jag är väldigt nöjd över mina köp ändå. Mest nöjd är jag självklart över min älskade Iphone! Som även fått ett tjusigt rosa skal :)
Klänningen och det ena halsbandet är tänkt att ha till nyår i morgon, plus min svarta kavaj. tror det kommer bli riktigt bra ;)
Sedan köpte jag ett par lackleggings, som facktist ser lite ut som ett par skinnbyxor (dock inte på bilden). Dessa kommer att användas ofta.
Sedan fyndade jag Britney Spears parfym för halva priset, så jag trippade iväg nöjd ifrån kicks :) Där jag även fick köpt mig mascaran som är det bästa jag haft, muchmuch volym och jag gillar det :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0