Julen och lite till..

Har inte blivit ett blogg inlägg nu på ett tag, har inte haft tiden för jag har jobbat eller vart med pojkvännen och familjen. Men julen har förövrigt vart bra :)
Den 23:e åt vi julmat och spelade julspel, vilket var väldigt trevligt :) På julafton gick jag upp tidigt för att hinna åka till mormor innan jag skulle börja jobba. Där åt vi julmat och delade ut julklappar.

Idag har jag vart hemma hos Frida och lagt in en massa bilder på min dator. Efter att min förra data krashade så många gånger, så har det försvunnit en massa bilder. Men fått räddat några bilder som Frida hade. Nu när jag har alla bilder på datorn skall jag framkalla dem snabbt så jag kan göra fotoalbum.

Av Richard fick jag dessa mjukisbyxorna i julklapp, hihi :) Tyckte det var gulligt <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0