Lussefirande

Idag gick jag upp vid 7.00 för att gå på lussefirande på Linneas dagis. Dem var så söta och duktiga! :) Dem stod ute och sjöng luciasånger, vilket var väldigt mysigt. Dem serverade även glögg och peppakakor utomhus.
Nu gör jag inte så mycket, försöker fördröja min tid tills jag skall åka med Frida och hennes familj till Liseberg kl 13.30 :) Frida jobbar nämligen till 13.30 men jag åker hem till Karin ett tag innan, så får hon stå ut med mig ett tag tills vi skall hämta Frida :)
Ikväll skall jag hem till Emma, äta räkor och dricka vin :) Sedan skall vi antagligen till Hamnkrogen. Så det kommer att bli en mysig och trevlig dag framöver!
Nä nu skall jag logga ut ifrån datan och hitta på något annat.
Ha en trevlig helg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0