Mini julafton med Frida

Ett sent blogg inlägg blir det idag, eftersom jag var tvungen att läsa ut boken elsas mode innan jag skulle sätta mig framför datorn! Jag kan berätta att jag har alldrig tyckt om att läsa böcker, har inte förstått det "roliga" med att sitta ner i timmar och läsa en massa text. Nej det har jag alldrig haft tid med. Men ibland har jag bestämmt mig för att sätta mig ner och läsa en bok, men kan inte minnas många böcker som jag läst ut hela boken! Jag har blivit uttråkad efter halva boken. Men när jag började läsa LA.Candy av filmstjärnan Lauren Conrad, blev jag fast i boken. Kunde verkligen inte sluta läsa den, en bok som jag tyckte var bra och rolig. Sedan började jag läsa elsas mode av stilikonen Sofi Fahrman som också var bra och rolig, även mycket bättre än LA.Candy! Boken handlade om elsas värld bland mode, kändisar och bloggen. Allt det som intresserar mig :) Efter dessa två böcker har jag börjat älska att läsa böcker :)

Idag har jag och Frida vart på Freeport i Kungsbacka, där jag hittade en Kavaj ifrån Mexx och ett par Chinos ifrån acne och den andra julklappen till Richard :)
Sedan åkte vi hem till Frida där vi drack glögg och bytte julklappar, mys. Av Frida fick jag en snygg termos som jag hade spanat in några gånger på Åhlens och en stor pärlarmand, så jag är jätte nöjd :) Tack vännen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0