Skaffa ny data nu då!? Eller inte...

Skulle precis skriva i mig blogg hur sur jag är över att min jävla data är paj, som dessutom är ganska ny! När jag skulle logga in på min dator, var färgerna på datan helt förstörda. Det såg heldumt ut och var skitjobbigt, kunde inte se på några bilder. Första tanken var typiskt mig att köpa en sådan OTROLIGT bra dator, i och med att jag redan har en dator som ligger nerpackad eftersom den har krashat, inte en till tänkte jag!
När jag gick upp till Glenn och Kristina för att säga " Åååhh så kul, nu har en till dator krashat för mig! Så jävla typiskt" Jag hade ingen anning om varför det kunde ha hänt så. Men då sa Glenn att vi haft strömavbrott här hemma idag och jag har haft min sladd i datan hela dagen. Så antagligen var det när stömmen gick som detta hände. Jag testade med att starta om datorn, men inget hände. Sedan tog jag ut batteriet och startade om den,  men inget hände då heller. Jahoppp då får man ringa till netonnet i morgon och försöka få dem att vilja rädda min data. Självklart skulle jag skriva hur arg jag var över detta på min blogg (bloggnörd, hihi jag vet), men när jag precis skulle skriva så förvanlades allt tillbaka till det normala igen :) Yeees ! Nu blev jag glad igen :) Min fina lilla minidata <3 (Så lät det inte för en stund sedan, då hetta den alla möjliga ord :P)

Nu skall jag alldeles strax hoppa i våran uppvärmda badtunna, 40 grader varmt vatten i tunnan och minusgrader utomhus. Det ska bli härligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0