Branäs




Jag har redan packat min väska (i söndags) som jag skall ha med mig till Branäs. Vi åker på söndag nämligen :P Det här är inte ovanligt för mig att packa så långt innan, gör alltid det :P Haha.. Då ska ni veta när jag ska åka utomlands och man bokar långt innan. Jag skriver min packlista kanske 1-2 månader innan ;) haha, jag vet precis vad jag skall ha med mig, införskaffar jag mig något nytt är det bara att skriva till ;) 
Men problemet nu är att jag inte riktigt har kommit på hur jag ska stänga väskan :O Haha.. jag får helt enkelt vika kläderna dubbelt och trycka ner i väskan. 
Nu är jag så jäkla trött på mina kamera batterier ! Dem funkar ju inte att ladda, dem laddar ur så fort jag tagit ett kort. Så den kan jag ju inte ha med mig till Branäs :/ Tråkigt... jag får helt enkelt sno korten av Frida.

Måste bara säga Grattis till Simon som fick körkort idag :D Gratuerar !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0